loading...
ابر دانلود
aghaye_x بازدید : 345 یکشنبه 21 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده درد دلامو

  • دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده درد دلامو

    دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده درد دلامو
    آهنگ جدید حسن شماعی زاده درد دلامو با لینک مستقیم
    ترانه : رامتین بیدارس | آهنگ : حسن شماعی زاده | تنظیم : تیگران ساکیان
    Download New Music Hasan Shamaizadeh Darde Delaamo

    دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده درد دلامو

    متن آهنگ جدید حسن شماعی زاده درد دلامو

    میخوام باور کنم اینجا یکی حرفامو میفهمه یکی تنها پناه من تو این دنیای بی رحمه
    میخوام تب حضور تو بشه حرم صدای من بشینی پای حرفامو پای درد و دلای من

    تو از من گم شدی و من هنوز دستاتو کم دارم کجا ابری شدی بی من که دارم بی تو میبارم
    هنوزم پشته لبخندم یه دنیا درد و دل دارم تو میخوای دورشی اما من به این خونه گرفتارم

    ای کاش بفهمی درد و دلامو بغضه نشسته تویه صدامو
    چیزی نمیخوام جز اینکه باشی از این هوای رفتن جدا شی

    ای کاش بفهمی درد و دلامو بغضه نشسته تویه صدامو
    باور کنی من بی تو تباهم وقتی نباشی من بی پناهم

    شعر آهنگ جدید حسن شماعی زاده درد دلامو

    یه جایی تو دلم داری که جز تو ماله هیچکس نیست

    به جز آرامشه چشمات برام چیزی مقدس نیست , مقدس نیست

    تو از من گم شدی و من هنوز دستاتو کم دارم کجا ابری شدی بی من که دارم بی تو میبارم
    هنوزم پشته لبخندم یه دنیا درد و دل دارم تو میخوای دورشی اما من به این خونه گرفتارم

    ای کاش بفهمی درد و دلامو بغضه نشسته تویه صدامو
    چیزی نمیخوام جز اینکه باشی از این هوای رفتن جدا شی

    ای کاش بفهمی درد و دلامو بغضه نشسته تویه صدامو
    باور کنی من بی تو تباهم وقتی نباشی من بی پناهم

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 874
  • بازدید سال : 6,817
  • بازدید کلی : 73,323